شرکت ابتکار جهت پشتیبانی از محصولات خود، یک نرم افزار پشتیبانی تحت وب راه اندازی کرده است که از طریق آن با مشتریان خود در ارتباط است. خریداران محصولات شرکت ابتکار، میتوانند برای حل سوالات و مشکلات خود به راحتی از طریق این نرم افزار، با پشتیبان های شرکت ابتکار در تماس باشند و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنند.
لازم به ذکر است نرم افزار پشتیبان ابتکار شامل نسخه وب و نسخه موبایل میباشد. از امکانات این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
مشتری میتواند هر گونه سوال، مشکل و یا درخواست ارتقاء در مورد نرم افزار را در این قسمت ثبت کند. تیم پشتیبانی ما در ساعات اداری، و در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی و پاسخ را ارسال میکند و در صورت نیاز به ارتباط تلفنی، با مشتری تماس برقرار میکند. بهترین و سریع ترین راه برای ارتباط با پشتیبانی تیم ابتکار از همین طریق میباشد.
مشتریان میتوانند آخرین نسخه از نرم افزار خود را از طریق این سیستم دانلود کنند.
در بخش اطلاعیه ها و اخبار نرم افزار پشتیبانی، می توانید در جریان برگزاری همایش ها، ارائه تخفیفات، نرم افزارهای جدید و یا امکانات جدیدی که به محصولات سابق اضافه شده است قرار بگیرید.
یک راه دسترسی به سیستم پشتیبانی ابتکار ، از طریق همین سایت هست. مشتریان میتوانند از داخل منوی سایت، روی گزینه ورود مشتریان کلیک کرده و با استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که هنگام خرید نرم افزار به آنها داده شده است وارد این سیستم شده و به راحتی درخواست های خود را ارسال نمایند.
علاوه بر سایت، مشتری میتواند از طریق اپلیکیشن موبایل ابتکار، خدمات پشتیبانی خود را دریافت کند. تمام امکانات موجود در نرم افزار تحت وب این سرویس در اپلیکشن موبایل نیز موجود هست. کاربران میتوانند با استفاده از سیستم چت داخل اپ، با پشتیبان های شرکت در ارتباط باشند.
ممکن است در حین استفاده از نرم افزار به مشکلاتی برخورد کنید و یا با خطایی مواجه شوید. پشتیبان های تیم ابتکار در حداقل زمان ممکن مشکل شما را رفع خواهند کرد و این در صورتی امکان پذیر است که مشتری مشکل خود را از طریق نرم افزار پشتیبانی ثبت کرده باشد.
بعد از تحویل نرم افزار به مشتری، آموزش کامل استفاده از آن به مشتری داده میشود. اما ممکن است در حین استفاده به مواردی برخورد کند که نیاز به راهنمایی دوباره داشته باشد. از طریق سیستم پشتیبانی میتواند سوال خود را بپرسد و پاسخ پشتیبانان را ببینید.
چنانچه مشتریان نیاز به ارتقاء نرم افزار خود با اضافه کردن امکانی به آن داشته باشند، درخواست خود را در نرم افزار پشتیبانی ابتکار ثبت کرده تا تیم فروش نرم افزار درخواست آنها را بررسی کرده و پاسخ بدهند.